pátek 19. října 2012

Jak jsem se dostal k RAVE

No....jak bych začal.....

Když si tak matně vzpomenu,jak jsem se dostal vůbec k rave,musíme se vrátit až do roku 1996 či1997.Bohužel mi pamět' čím dál více rozmazává vzpomínky a tak vím jen,že jsem na nějakém hudebním kanále ((asi to bylo MTV)) shlédl videoklip od Prodigy ,myslím že to byl Firestarter.Sice jsem to asi tak moc nežral jako ted',ale líbilo se mi ten hudební rozdíl o proti ostatním.No a když postoupíme do roku 2000, hrál jsem tehdy na PlayStationu a bylo to demo cd a v něm hrála hudba,která mě opět přivábila jako tehdy v tom MTV.
Byla to míchanice Amen breaku a techna.A to mě začalo zajímat už trochu více.Rozhodl jsem se,že budu poslouchat asi Techno,nebot' jsem ještě neznal názvy těchto stylů a ani Amen break.

Potom uběhlo několik let a teprve v roce 2003(((myslím))) jsem začal nahrávat si do kazet noční sety v Pondělním pořadu BPM v akci a Čtvrteční Club mix na již neexistujícím Rádio Deejay.Šlo zatím jen o Drum and Bass,pač se tam oběvilo parkrát Amen break ,ale radši sem měl Jungle ,kde to znělo častěji.
Pořád mi ale něco na tom nesedělo.To,co jsem slyšel v tom roce 1999 a 2000 se nějakým způsobem lišilo od toho,co jsem poslouchal ted'.Pravda ,ono toho bylo více,co jsem před DNBjungle slyšel,ale zatím všechno co znělo zlomen'e ,bylo pro mě Drum and bass.

No a nebylo málo a opět jsem hrál na PlayStationu závodní hru Ridge Racer,který jsem si pujčil od bratranců .První věc,která mě uchvátila ,kromě samotné hry,byla hudba.Řekl jsem si :to je ONO,ale musel jsem si počkat až do roku 2007.

teprve až v roce 2007,kdy jsem se setkal z programem na jednom cdčku,který se jmenuje Acoustica mp3 mixer,jsem začal poprvé tvořit něco jako hudbu.Začátky byl příšerné.Nedalo se to skoro poslouchat.

Pak přišel rok 2009 kdy jsem  z nudy  projížděl videjka na You Tube.Nejdál jsem se zatím dostal k názvu Oldschool breakbeat (((z předpokladu ,že jde již o starou záležitost))).V možnostech se objevily další odkazy kde bylo tučným písmem napsáno RAVE .Pod nim další RAVE a ještě jeden.
Měl jsem jasno.RAVE bylo to,co jsem celo tu dobu hledal.Pomalejší breakbeat a né DNB.Ten nádech 90tek a né novoty.Později,když jsem objevil ,opět na YOU Tube jedno ze série Ridge Racer  a  to RAGE racer a RAVE Racer.TAk to už jsem z názvu nepochyboval,jaký bude hudební obsah.

No....je to docela nedávno,ale stálo to zato a pořád to za to stojí.V compu už mám kopu samplů plných 90tek a Londýnské pirateradia ,pro inspiraci a zachycení atmosféry.Tak to by byl celkem stručný popis co se oběvení RAVE týče.je celkem neuvěřitelné,jak se k tomu dokáže dostat obyčejný člověk jako já :) .A za vše vděčím PlayStaionu a YOU TUBE:)

Žádné komentáře:

Okomentovat