neděle 23. září 2012

94Core (((DJ B.lee)))


Mým koníčkem je skládání hudby ve stylu rave/Oldschool hardcore/Hardcore breakbeat .Tento styl má více pojmenování ,ale prvek je stejný.Dneska se tento styl docela vytrácí ,myslím tím původní styl rave i když existuje dnes jeho mladší, modernější podoba a to NU-RAVE či NU-SKOOL nebo i DEATHCORE(tak nějak ho nazívají v japonsku).
Mimo deathcore,který zatím se celkem drží základu rave,nu rave se drží dnešní moderní doby a obsahuje dříve neznáme styly jako((Garage breaks,Brokenbeat či Dub step)).

Já se této zásady vyhýbám a pokračuji v dobách 1994,kde se rave sřetává z již známějším JUNGLE a HAPPY HARDCORE,který rozdělil skupiny do těchto směrů a zanechal RAVE na pospas .

Rave přestalo být tím co bývalo na konci 89 až do roku 1994.Lidé,jako by zapoměli na Rave a začali poslouchat jungle ,dnb, happy hardcore či tvrdý gabber,které fungují dodnes.
A i když mám tyto ostatní styly rád ,bylo mi líto toho rave,který tu byl asi 5-6 let a to mi na úkor ostatních stylů připadá dosti málo.

Proto jsem se začal o Rave zajímat a při skládání hudby ho používat čím dál více až jsem z toho udělal pravidlo.
Díky tomu si můžete poslechnout zde mé práce aby nezasvěcení poznali ,co to vůbec byl RAVE.

Na závěr: At' jsou tyto historické informace chronologicky špatně či by se zdálo že tu mistifikuji lid,jde jen čistě o to co jsem viděl ,slyšel či prožil a dnes už skoro nikdo neví nic o tomto stylu.Jde mi jen o spopularizování již zapomenutého stylu,který s námi zacloumalo na počátku vývoje elektronické hudby a to mi dáte za pravdu. 


Untitled Rave Track no2 (junglist track)


(Většinou nevymíšlím názvy k těmto pracím a tak jsou některé bezejmené.)


Styl:Hardcore Junglist
Alternativní období:1994/1995






Untitled Rave Track no 3 (Cloudy)

Celkem jsou moje práce inspirované taky jevům na obloze(červánky,západ slunce,zamračeno,noc či běžný den).Tyto jevy tvořím v melodiích.
Tato melodie mi připomíná zamračenou šedou oblohu,ze které zatím neprší.


Styl:Hardcore breakbeat
Alternativní období:1994/1997

 


Rythm shift (Ridge Racer)(((DJ B.lee  remix)))

Toto je remix na soundtrack Rythm shift z Arcadové závodní hry Ridge Racer,který mám strašně rád a který mě přivedl k RAVE hudbě.Jde spíše o demo track,ale celkem uspokojivý. Když si to poslechnu,jsem hned v minulosti kde se prohánějí sport'áky v RIDGECITY a do toho hraje tato skladba.



Styl:RaveTechno-Jungle
Alternativní období:1994/1997







Rocket-Station (Select your SpaceShip)


Toto se odehrává ve vesmíru v daleké budoucnosti,kde je jediným dopravním prostředkem vesmírná lod' a kde se vznášejí Raketové základny.Takový sci-fi track. 

Tento track zní poněkud nověji,ale patří k RAVE stylu.


Styl:Hardcore breakbeat
Alternativní období:1997/1998


Žádné komentáře:

Okomentovat